2008年11月22日星期六

今天,我决定……

今天,我决定在这里记录下我心情的点点滴滴,
为什么在这里呢?因为这里人迹稀少,可以是我的私密;
二来这里是公开的,有缘之人自会看到。有缘之人必定有缘。
对于一个安天命的我来说,一切似乎就可以流于平静了。

Today, I decide to write down all my thoughts here,
why here? firstly, this is a place where few could discover, it could be my secret garden~
secondly, it's open. I open this land wait for "THE ONE" to come,
who is THE ONE? THE ONE is the man he should be.
OK, everything is fine now, because I'm a person who complying God's arrangement.

没有评论: